Відомо результати публічної консультації щодо слогану Черкаської області.

Українські міста все більше розуміють важливість брендингу та розвитку туризму, адже в сучасному світі конкурують не лише люди, кампанії, товари, але й самі міста. Кожне з яких є неповторним, варто лише відкрити та показати світу його унікальність.

13 грудня 2019 року у місті Черкаси відбувся Туристичний Форум на якому було оголошено про початок першої загальнообласної публічної консультації. Працівники департаменту регіонального розвитку Черкаської ОДА після ознайомлення з досвідом міста Дрогобич, в якому за допомогою публічної консультації визначили слоган міста, вирішили провести таку ж консультацію у своїй області.

Ми раді, що місцева влада при розробці туристичної стратегії міста запитує думку не лише спеціалістів у цій сфері, але й місцевих мешканців. Саме вони будуть використовувати слоган своєї області, популяризувати його та відчувати свою відповідальність і причетність до його прийняття.

80187202_452766498719837_961102655940198400_n

Фото учасників Туристичного форуму у Черкасах 13 грудня 2019 року. 

– Я втішена, що до обрання слогану Черкаської області мали змогу долучитися всі охочі мешканці Черкащини. Я впевнена, що це сприятиме не лише популяризації слогану серед місцевих мешканців, адже вони самі його обрали. Але й це допоможе Черкащанам ставати активнішими у громадському житті, вірити в свої сили, долучатися до інших заходів свого міста/області. Публічна консультація – це дуже легкий інструмент у користуванні, але дуже важливий. Сподіваюся, що подібні публічні консультації “хвилею прокотяться” по всім містам України та сприятимуть розвитку туризму і громадської участі, – розповідає членкиня правління Інституту “Республіка” Марина Гурьянова.

Консультація у Черкаській області тривала з 13 грудня 2019 року до 20 січня 2020 року.

За цей час до публічної консультації долучилося 1539 осіб.

Черкащани могли обрати один із трьох запропонованих варіантів майбутнього слогану області:

1. Черкащина-місце сили.
2. Черкащина-земля переможців.
3. Черкащина-тут починається Україна.

Звертаємо увагу, що адміністратори системи “Ваша думка” щоденно аналізували хід публічної консультації. Система демонструє спроби накрутки голосів та дозволяє їх видаляти, що дає змогу уникнути маніпуляцій.

ОТГ, копія (2) (1)

– Робота дала свій результат і під час робочої зустрічі керівників Черкаської та Херсонської області обговорювали теми туризму та голосування за слоган області. Тобто, ми правильно побудували процес створення брендингу, в тому числі за допомогою ВІ “Активна Громада” та інструменту публічних консультацій. Це призвело до інформування людей за межами області про процес який відбувається в Черкаськоій області. До прикладу, місто Борислав у Львівській області взяло за основу кроки по створенню брендингу у Черкаській області та має намір використовувати публічні консультації, щоб дізнатися думку громади для створення бренду свого міста, – розповідає Ігор Чава, директор комунального підприємства “Туристично-інформаційний центр” у місті Дрогобич.

Що для кожного з нас є Черкащина? Яка вона в уявленнях українців та іноземних гостей? Чим Черкащина відрізняється від інших областей України? В чому її унікальність та нарешті, чому її варто відвідати?

Тепер на ці питання можна відповісти одним коротким реченням, бо “Черкащина – місце сили!”. Саме цей слоган найбільше сподобався учасникам/цям публічної консультації – 44,05%.

Друге місце зайняв третій варіант слогану – “Черкащина – тут починається Україна!”. Цей варіант підтримало 40,87% учасників/ць. І найменше прихильників/ць було у другого варіанту – “Черкащина – земля переможців!”. За нього віддали свої голоси лише 15,07% Черкащан.

Результати ПК (3)

Дякуємо всім сторонам, які долучилися до організації та проведення публічної консультації за співпрацю. А черкащан вітаємо з чудовим вибором та з гарним, власним слоганом області. Сподіваємося, що він слугуватиме кращому розумінню унікальності Вашої області, її популяризації серед туристів, як з інших областей України, так і з-за кордону.

Відео з поясненням змісту кожного слогану можна переглянути на сайті Черкаси Бренд.  

Для кращого розуміння слогану, який переміг подаємо пояснення його змісту у текстовому форматі.

 Черкащина – місце сили.

Черкащина – регіон, де все просякнуто історією, неймовірною силою та енергетикою. Тут сконцентровані ключові для української історії місця: батьківщина Т. Шевченка, Чигиринщина, Холодний Яр, найбільше в світі поселення трипільської культури поблизу села Легецино. Одне з семи чудес України – парк Софіїв. Тут розташовувалася старовина країна Артанія, легендарний острів Русь. І як же багато сили сконцентровано тут. Найбільший в Європі буддійський храм, один із найстаріших дубів Європи з понад тисячорічною історією, потужний Дніпро, каньйони яким два мільярди років, унікальні храми та замки. Черкащина – в самому центрі України. Вона з’єднує Північ і Південь, Схід і Захід.

Черкащина – земля сильних духом людей, що доводять історії життя Тараса Шевченка, Богдана Хмельницького, холодноярців, козаків. Тут народився Іван Піддубний шестиразовий чемпіон світу з греко-римської боротьби, що став символом незламної сили українського народу. Рід братів Кличків також походить з Черкащини. Тут сходиться все, що ще вчора існувало в різних вимірах. Саме тут живуть люди, які творять дивовижне, яскраве майбутнє. Історія, місця, події, люди – це наша сила, яка нікуди не зникає. Вона є і буде. Черкащина – місце сили!

Публічна консультація проводилася Інститутом “Республіка” за ініціативи та партнерства Департаменту регіонального розвитку Черкаської ОДА.

Довідка.  Проект “Задай курс владі” втілюється за підтримки Національного Демократичного Інституту Міжнародних Відносин (NDI).