Інститут «Республіка» в рамках діяльності Всеукраїнської ініціативи «Активна Громада» брав участь у кампанії «Стеж за грошима» спільно з Рухом «Чесно». Кампанія стартувала 1 серпня 2015 року і була представлена у 25 населених пунктах України.
Основна мета – залучення громадян до моніторингу залучення та використання фінансів партій у передвиборчій кампанії.
В рамках кампанії були досягнуті наступні результати:
- Кількість залучених громадян до кампанії – понад 12 000 чол.
- Кількість громадян, що підписали петицію з метою стимулювання кандидатів у депутати та мери прозвітувати про використання коштів у передвиборчій кампанії 2015 року – 9 315 чол.
- Кількість підписаних декларацій депутатами про публічне оприлюднення використаних коштів у передвиборчій кампанії та кількість опрелюднених даних: 1 202 підписаних декларацій та 1138 оприлюднених звітів. Виконано на 94,7 %
- Кількість підписаних декларацій мерами про публічне оприлюднення використаних коштів у передвиборчій кампанії та кількість опрелюднених даних: 143 підписаних декларацій та 117 оприлюднених звітів. Виконано на 81,8 %
- В рамках проекту було проведено 31 форум та 30 тренінгів, у яких взяли участь 1508 учасників . Окремо було проведено 3 тренінги для новообраних депутатів (всього – 98 чол.) на тему “Фінансова звітність депутата та громадський контроль”.
- Також в рамках кампанії був запущений мобільний додаток “Мисливець на рекламу”.
Координатор проекту від Інституту: Віталій Гліжинський, керівник проектів.
Керівник проекту: Вікторія Думанська, Центр UA.