Проект «Активна Громада: право вибору» націлений на підвищення політичної просвіти громадян та залучення їх до дискусії про виборчу реформу. 

Цільова аудиторія: молодь, громадяни, виборні особи, політичні партії (не обрані до ради), ОВК і ТВК, ЗМІ.

Тривалість: проект стартував з січня 2017 р. у 24 населених пунктах України. У 2018 році проект впроваджується у 30-ти містах.

1488374651 (7)

У межах проекту були поставлені наступні цілі:

  1. Підвищити рівень знань різних груп громадян шляхом інформаційно-просвітницької кампанії про виборче законодавство та покращити практику взаємодії з виборними особами
  2. Налагодити діалог між представниками партій та громадою в контексті виборчої реформи, а також розширити його форми
  3. Сприяти впровадженню виборчої реформи в Україні

Наразі, ми маємо проміжні результати проекту за 2017 рік:

  1. Координатори “Активної Громади” залучили понад 38 628 громадян до участі у активностях проекту.

Активна Громада м. Дрогобич 072. У межах проекту проведено 1362 зустрічі, 321 захід та 779 інфогодин. 2017 рік – рік креативних заходів від Інституту.

1

3. Для більш потужних результатів ми підписали 122 меморандуми про співпрацю в рамках проекту з: навчальними закладами, бібліотеками, понад 30 різними партіями, громадськими організаціями та органами самоврядування населення.

Активна Громада в ГП форум

4. Ми сформували петицію щодо невідворотності покарань під час виборчого процесу, під якою за 1,5 місяці зібрали 6392 підписів.

Активна Громада Луцька форум

5. За допомогою ЗМІ ми охопили щонайменше 262 791 громадян, які ознайомились з нашими матеріалами проекту. Експерти та координатори стали частіше виходити на місцеві телеканали.

Скиба та Єременко (3)

Подолати усталену думку серед громадян “Я ні на що не впливаю”, “Політики не дослухаються до мене” і т.д., підкриплені дією тотальної негативної інформації у ЗМІ, за рік не можливо.  Тим паче, дослідження НДІ показують, що понад 84% громадян України хочуть жити в демократичній країні та бути активними учасниками розвитку їх громад. Проте те ж дослідження показує, що люди не впевнені в бажанні місцевої  влади почути їхню думку. 58% та 61% громадян думають, що місцевий депутат та міський голова відповідно не зважатимуть на їх думки. Така статистика в першу чергу говорить про низький рівень комунікації та взаємодії між владою та громадою, а також далеко не завжди свідомим вибором громадянами представників до органів місцевого самоврядування.

Тому продовження проекту ми бачимо в ще більш посиленій комунікації між виборними особами, партіями та громадянами, і ставимо наступні завдання:

1. Провести інформаційно-просвітницьку кампанію серед населення про виборче законодавство, діяльность виборних осіб та покращити практику взаємодії з ними

2. Налагодити діалог та створити місцеву мережу представників партій, влади та активних громадян в контексті політичних реформ та розвитку міст; поширити успішний досвід таких мереж

3. Залучити громадян до участі у моніторингу дій виборних осіб

Примітка. Проект “Активна Громада: право вибору” впроваджується за підтримки Національного Демократичного Інституту (NDI) за фінансової підтримки американського народу, наданої через Агентство США з міжнародного розвикту (USAID).