Дрогобичани визначили слоган свого міста шляхом публічної консультації. За її результатами переміг слоган «Дрогобич – у ньому вся сіль».
Автор цього варіанту Борис Стефанків отримав подарунки та диплом від Туристично-інформаційного центру м. Дрогобич та ВІ «Активна Громада». Вітаємо переможця!
Вибір слогану міста відбувався в рамах брендування міста, що проводиться Туристично-інформаційним центром м. Дрогобич. Наступним його етапом є конкурс на логотип міста, який би відображав слоган. Переможець цього конкурсу отримає винагороду 10 000 грн.
Вже за декілька днів після оголошення результатів консультації місто вітало мешканців з великодніми святами банером зі слоганом «Дрогобич – у ньому вся сіль».
Також Дрогобицька міська рада оголосила намір про видання поетичної збірки «Дрогобич — у ньому вся сіль» і запрошує талановиту молодь до участі у цьому процесі.
Можемо сміливо стверджувати, що перша публічна консультація в Дрогобичі пройшла успішно і запрошуємо дрогобичан активно користуватись таким інструментом, адже вже незабаром на консультацію з мешканцями міста буде винесено наступне питання.
Нагадаємо, що публічні консультації тривають у межах проекту «Задай курс владі», що впроваджується у 30 містах по Україні. Публічна консультація – це інструмент, за допомогою якого влада отримує від громадян інформацію щодо того, яким вони бачать вирішення конкретного суспільно важливого питання. Воно виноситься на загальне обговорення, кожен громадянин може висловитися і вплинути на прийняття остаточного рішення.
Примітка. Публічні консультації впроваджуються в межах проекту «Задай курс владі», що реалізовується за підтримки Національного Демократичного Інституту (NDI).