Що почитати на вихідні?

Команда Інституту “Республіка” продовжує рекомендувати книги для прочитання. Всі рекомендації унікальні, адже когось з нас вразила художня книга, когось наукова, а хтось порекомендує прочитати збірку віршів. Як зазначають психологи, одним із найкращих способів зняття стресу, поряд зі сном та прослуховуванням улюбленої музики є читання книг. Тому, рекомендуємо зберігати спокій, дотримуватися режиму самоізоляції та читати хороші книги. Запитуєте які? Дивіться наступний перелік рекомендацій:

– Олександр Журик, аналітик та адміністратор бази даних Інституту “Республіка”:

журик“Янкі з Коннектикуту при дворі короля Артура”, Марк Твен.

Цей роман Марка Твена вперше опублікований у 1889 році. Один із перших у світі творів про подорож у часі. Американський інженер-механік, типовий робітник із заводу кінця XIX сторіччя потрапляє у середньовіччя, у королівство Короля Артура. Завдяки своїм навичкам та знанням історії, науки, техніки, інженерії він одразу займає високе положення при дворі короля. Маючи владу та знання він намагається реформувати середньовічне суспільство, суспільство з феодальним устроєм,  де селяни живуть в гніті монархії та церкви. У романі, що сповнений пригод, гумору та сатири Марк Твен піднімає питання влади однієї людини над іншою, прав і свобод людей та хто ж приносить справжню користь для своєї країни.

– Сергій Боженко, керівник пресслужби Інституту “Республіка”:

боженко“Квіти для Елджернона”, Деніел Кіз.

Ця книга є фантастичним твором. Вона розповідає про мистецтво завжди бути людиною, відчувати та радіти, співчувати та досягати результатів перемагаючи себе. Часто від книг сучасних відомих авторів можна отримати короткострокові враження, емоції, а в перспективі майбутнього – забуваєш все. Але, Деніел Кіз – інший випадок. Його варто читати.

Головний герой оповідання (Чарлі) – чоловік з розумовою відсталістю, який добровільно бере участь в експерименті, щоб покращити свій інтелект. Йому роблять операцію після якої починається процес адаптації та навчання Чарлі жити з новим мозком. Його феноменальні успіхи свідчать про успішність експерименту (він вивчає мови, музику, математику), але головне – він починає розуміти, як над ним насміхалися весь той час, до операції. Однак, тепер у нього нова проблема – його успіхам починають всі заздрити. Одним із показників лідерства та розуму цього чоловіка є приклад, коли він пропонує покращити процес виробництва, де він працює, але цього ніхто не сприймає серйозно, бо його вважають тим же дурником, яким він і був. Найстрашніше відбувається під кінець (від чого на очах з’являються сльози): він починає втрачати інтелект та повертатися до того стану з якого і починалася історія.

Для сайту, книги

– Інна Душка, івент менеджерка Інституту “Республіка”:

душка

“Витончене мистецтво забивати на ВСЕ. Нестандартний підхід до проблем”, Марк Менсон.

“Бажання мати більше позитивного досвіду саме по собі – негативний досвід. І, парадоксально, прийняття власного негативного досвіду – позитивний досвід”.

Крута книга, яка дозволяє перфекціоністу – людині, яка любить тримати все під контролем, щоб все було ідеально, бо ж не дай Боже!… трішки по іншому подивитися на ті процеси, які відбуваються навколо неї та безпосередньо з нею. Іншими словами включити в собі здоровий пофігізм. Це інше сприйняття світу та себе в своєму житті. Всі ми різні, і найголовніше, це спокійно прийняти інакшість людську, і спокійно сприймати інакшість свою. Дати свободу собі мати вибір і правильно розставити пріоритети. Зрозуміти, що є важливим в цьому житті, а що – неважливим. Книга про те, що не варто боятися помилятися. Тому що, поразка – це рух вперед. Парадокс!? Не думаю! Якщо бажаєте переконатися, проаналізувати себе, трішки полоскотати свого внутрішнього “відмінника”, який інколи заважає виходити за межі комфорту та творити дива, тоді ласкаво прошу до прочитання на карантині! 

душка2“Маркетинг без бюджету. 50 дієвих інструментів”, Ігор Манн.

Класна книга для починаючого бізнесу і не тільки. Книга практикум, яка б’є всі стереотипи того, що маркетинг – це дуже дорого. Прочитавши цю книгу вдасться озброїтися інструментарієм, що дозволить практично та без фінансових затрат створити якісний маркетинг, який допоможе привертати увагу цільової аудиторії до продукту та успішно його продавати. Для цього лише потрібно твоє бажання, час і систематичність.

Книга складається з дев’яти мега крутих розділів, які логічно та послідовно перетікають один в один. Ти знайдеш 50 інструментів, які вже зможеш застосовувати в процесі ознайомлення з нею. Структура кожного інструменту детально розписана: мета, складність реалізації, вартість, термін “виготовлення”, як це працює на практиці, “фішки”, експерти, план впровадження. Не буду розповідати всі цікавості, читайте самі. Варто завершити словами Ернеста Резерфорда: “У нас не було грошей, тому нам доводилося думати”! 

Бажаємо приємного прочитання та будемо очікувати на Ваші відгуки та поради! 

Примітка. Місія “Активної Громади”: досягнути добробуту через демократичний розвиток громад України. Мета на 2025 рік: активізувати та залучити щонайменше 1% громадян до участі у прийнятті рішень та просуванні реформ в Україні на системній основі для добробуту в громадах України. Ініціатива створена в межах діяльності Інституту “Республіка”. Ми працюємо задля підвищення свідомої активності громадян.