У рамках презентації посібника «Інструментарій для громадян» 11 грудня у актовій залі Жмеринської загальноосвітньої школи № 4 відбулося ігрове моделювання прийняття рішень.
У заході взяли участь більше 30 представників шкільного врядування міста, які в форматі гри намагалися приймати рішення в різних умовах. Спочатку, учасники вирішували надану проблему, спираючись на позицію й інтереси тільки своєї команди. Проте потім, після настанов та пояснень, учні враховували думку й інших зацікавлених сторін процесу.
Організатори вирішили відійти від класичних форм презентацій і зробили її доступною та цікавою для учнівської молоді.
У наш час люди щодня отримують надзвичайно багато інформації через різні канали. І ефективність сприйняття в таких умовах значно знижена. Коли ж люди переживають щось на власному досвіді, вони значно краще розуміють, як працюють певні механізми», – зазначив регіональний координатор «Активної Громади» від Інституту «Республіка» Андрій Сільченко.
Лідери учнівського самоврядування відчули на собі ефект «теорії ігор», коли від рішення кожної з команд залежало, чи програє хтось, чи навпаки – переможуть всі. Присутні на практиці побачили, що тільки в діалозі можна знайти компроміс та домогтися перемоги для всіх.
Після презентації кожен учасник отримав посібник «Інструментарій для громадян», який зібрав в собі кращі практики Центру UA, Інституту «Республіка» та Громадської мережі «ОПОРА». Цей посібник допоможе молодим лідерам започаткувати власну ініціативу, яка залучить громадян та владу до вирішення нагальних проблем громади Жмеринки.