Відеозапис вебінару про шляхи співпраці представників громадського сектору та ЗМІ.
Що треба зробити, аби потрапити на телебачення? Як стати другом журналістів та частим гостем на телебаченні? Яка від цього користь? На ці запитання відповів Антон Голобородько, журналіст і телеведучий на 24-му каналі.
Телебачення, як будь-яке ЗМІ – це засіб комунікації, тому просто потрапити на телебачення – не повинно бути Вашою кінцевою метою. За допомогою соціальних мереж кожен може бути сам собі телевізор. Але якщо Ви запустите свій ютуб канал, то Вас не одразу почнуть дивитися мільйони. Тому телебачення є дуже ефективним.
Перше і найважливіше – Ваша історія. Вона буде цікава лише тоді, якщо вона унікальна, незвичайна та захоплююча. Друге – проблеми, які ви вирішуєте повинні бути суспільним інтересом. У Вашої громадської організації має бути профіль: боротьба з корупцією, робота з меншинами, екологія, волонтерство, Ви повинні бути експертом в конкретній сфері.
– Якщо Ви допоможете зробити якісний сюжет, то журналіст буде Вас любити більше ніж свою дружину, чи чоловіка, – зауважив Антон Голобородько, журналіст та телеведучий на 24 каналі.
Детальніше про співпрацю між громадським сектором та ЗМІ у відеозаписі вебінару.
Примітка. Місія “Активної Громади”: досягнути добробуту через демократичний розвиток громад України. Мета на 2025 рік: активізувати та залучити щонайменше 1% громадян до участі у прийнятті рішень та просуванні реформ в Україні на системній основі для добробуту в громадах України. Ініціатива створена в межах діяльності Інституту “Республіка”. Ми працюємо задля підвищення свідомої активності громадян.