Соцмережі, теги, алгоритми, інформаційні кампанії – учасники тренінгу прокачували свої зyання з PR
Протягом 26-28 травня у Дніпрі проходив тренінг з некомерційного маркетингу та комунікації. Провідні фахівці угорської благодійної організації використовували практичні приклади з 22-річного досвіду.
-
Девід Гал – виконавчий директор Угорської допомоги, однієї з найбільших гуманітарних організацій Угорщини. Він має близько 20 років досвіду гуманітарної програми.
- Марк Сабо – спеціалізується на міжнародних комунікаціях у Будапештському університеті зв’язку та бізнесу, закінчивши програму у сфері комунікацій та медіанаук.
Протягом першого дня учасники знайомилися з основами маркетингу та елементами PR. Напочатку заходу всі поділилися на 4 групи і взяли участь в інтерактивній грі. Кожна група отримала кульки, шампури, зубочистки, соломинки, гумки та одне сире яйце. Завданням було створити захисний бар’єр, щоб яйце не розбилося, коли всю конструкцію кинуть з висоти. У той же час, перед самим тестуванням один з кожної групи був обраний для захисту свого творіння і мав “продати” цей продукт тренеру.
Після гри, тренери оцінили роботу кожної з груп і продовжили розповідати про присутність в Інтернеті, брендинг та комунікація з партнерами, роботу в соціальних мережах. Марк Сабо приділив увагу прикладам брендингу з Угорщини, які вже стали відомими, створенню сайту й детальніше зупинився на його розкрутці. Він також зупинився на побудові образу в соціальних медіа, таких як Facebook, Twitter, Instagram же більше використовується для створення блогу або навіть унікального хештега. За словами Давида Гала, написання блогу часто недооцінюється і багато людей уникають такого формату.
На другий і третій дні продовжувалися такі теми, як брендинг та комунікація з кампаніями, Інтернет-маркетинг і PR, присутність ЗМІ. Давид і Марк також приєднали по відеозв’язку журналістку Ted Talk Ларою Сетракян, яка розповіла про її ініціативу поширення чесних новини про Сирію.
По завершенню тренінгу всі учасники отримали сертифікати.
Примітка. Тренінг є частиною проекту ADRA Словаччини «Покращення управління громадянським суспільством, комунікації та фандрейзинг в Україні» № 21830081 за підтримки Вишеградського фонду та Міністерства закордонних справ Республіки Корея.