Напередодні місцевих виборів помітно  активізується взаємодія політичних партій з виборцями. А як між собою комунікують представники влади та громадяни у міжвиборчий період? ВІ “Активна Громада” впродовж травня-червня 2020 року провела дослідження, присвячене комунікації політичних партій з громадянами. Участь у дослідженні взяли представники осередків 31 політичної партії, включаючи усі партії парламенту.

Аналітики ВІ “Активна Громада” детально проаналізували комунікаційні процеси політичних партій з громадянами на місцевому рівні та на основі отриманих даних розробили рекомендації для поліпшення комунікацій. “Активна Громада” однією зі своїх цілей вбачає якісний діалог громадян та політичних партій щодо розвитку громад та втілення реформ. Ми сподіваємося, що підготовлені рекомендації сприятимуть покращенню цього процесу.  

Олександра Гліжинська, виконавча директорка Інституту “Республіка”, співзасновниця ВІ “Активна Громада” та Наталія Малиновська, експертка з питань політики Інституту “Республіка” та ВІ “Активна Громада”, кандидатка політичних наук під час презентації дослідження розкажуть про:

  • як свою унікальність визначають партії;
  • які основні канали комунікації з громадянами обирають партії та в чому відмінності їх  застосування у виборчий та міжвиборчий періоди;
  • що партійці хотіли б покращити в комунікації в першу чергу;
  • які теми підіймають громадяни та партійці під час комунікації
  • як партійці збирають і аналізують дані.

Також під час презентації будуть озвучені рекомендації, щодо того,  як поліпшити діалог у громадах між партійцями та громадянами.

Запрошуємо до участі представників політичних партій, активних громадян та всіх учасників виборчого процесу.

Дата: 14 вересня 2020 року

Час: 16:00-17:30

Реєстрація за посиланням: bit.ly/3bAcOYo

Участь в заході БЕЗКОШТОВНА.

За додатковою інформацією звертайтеся:

Інна Душка, організаторка заходів Інституту “Республіка”,

телефон: +380961724018; 

електронна пошта: event.inrespublica@gmail.com

Довідка. Дослідження “Комунікація політичних партій з громадянами” було проведено за підтримки Національного Демократичного Інституту в Україні, за фінансування, наданого Агентством США з Міжнародного Розвитку. Дані дослідження можуть не збігатись з думкою NDI та USAID.

Примітка. Місія “Активної Громади”: досягти добробуту через демократичний розвиток громад України. Мета на 2025 рік: активізувати та залучити щонайменше 1% громадян до участі у прийнятті рішень та просуванні реформ в Україні на системній основі для добробуту в громадах України. Ініціатива створена в межах діяльності “Інституту Республіка”. Ми працюємо задля підвищення свідомої активності громадян.