Медіа та громадські організації роблять фактично одну справу – вони працюють із суспільством та закладають певний наратив та ідеї для впливу, підвищення обізнаності суспільства щодо певних питань. Організація заходу ГО та рівень його охоплення – один з найважливіших факторів розвитку ГО. Від цього можуть залежати впізнаваність бренду організації та формування позитивного іміджу. Крім того, від охоплення залежить і те, як багато людей дізнаються про ваш захід. І тут важливо знайти інструменти для співпраці з журналістами. За їхньої підтримки ви можете зібрати більше людей на ваш захід, розказати про конкурс чи донести інформацію про мету діяльності вашої ГО.

Але як їх заохотити журналістів до співпраці, якщо у новинах переважно популярними є тематика політики, економіки чи культури та як донести їм, що співпраця ГО та медіа є вигідною для обох сторін?

Ірина Семенова, засновниця PR-агенції Semenova Media та  журналістка з 12-річним стажем роботи, під час вебінару “Чим ГО та ініціативні групи громадян можуть бути корисні журналістам?” поділиться відповідями на наступні запитання:

  • як зробити свій захід цікавим для журналістів? 
  • що таке інформаційна насиченість дня? 
  • як створити сильний інформаційний привід?

Крім того, ви зможете надихнутися цікавими кейсами співпраці громадських організацій та ЗМІ Черкаського, Кропивницького та Одеського регіонів. 

Продовження обговорення теми популяризації громадської організації відбудеться 23 лютого. Разом з Іриною Семеновою будемо обговорювати те, які переваги у колаборації бізнесу і громадських організацій, як благодійний фонд може перетворити рибу на вудку і навчити довколишні громади створювати власні успішні проєкти та як соціально відповідальному бізнесу перетворитися із мецената на партнера по впровадженню соціальних ініціатив?  

КОЛИ: 16 лютого о 16:00

МІСЦЕ: онлайн-платформа ZOOM (посилання буде надіслане зареєстрованим учасникам).

ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ можна за посиланням: https://forms.gle/x3wccbPHPyR6HNpF8

Довідка. Заходи відбуваються в рамках проєкту “Право вибору”, що підтримується Національним Демократичним Інститутом (NDI) за фінансування наданим Агентством США з Міжнародного Розвитку.

Примітка. Місія «Активної Громади»: досягти добробуту через демократичний розвиток громад України. Мета на 2025 рік: активізувати та залучити щонайменше 1% громадян до участі у прийнятті рішень та просуванні реформ в Україні на системній основі для добробуту в громадах України. Ініціатива створена в межах діяльності.