Триває публічна консультація щодо обрання слогану Черкаської області.

Черкащани продовжують обирати найкращий варіант слогану для своєї області із трьох запропонованих. Відповідаючи на запитання “Який слоган найкраще презентує Черкаську область?” вони можуть обрати одну відповідь:

  1. Черкащина-місце сили.
  2. Черкащина-земля переможців.
  3. Черкащина-тут починається Україна.

Публічна консультація почалася 13 грудня 2019 року і буде тривати до 20 січня 2020 року.

Аналізуючи хід публічної консультації адміністратори системи “Ваша думка” зафіксували прикрий випадок. Послідовно із системним інтервалом з декількох ІР-адрес було віддано по-два та більше голоси за запропоновані варіанти слоганів для Черкаської області. Система “Ваша думка” автоматично не блокує спроби накрутки голосів, але демонструє їх та дозволяє видаляти, щоб ніхто не міг маніпулювати результатами. Тому, ці голоси при аналізі даних не враховувалися. Після опрацювання усіх поданих відповідей визначено, що участь у обговорені взяла 901 особа.

Станом на 26 грудня маємо наступні результати:

80695157_1261461350716268_8197559123005407232_n

Запуск публічної консультації був ініційований департаментом регіонального розвитку Черкаської ОДА. Працівники департаменту перейняли досвід міста Дрогобич, яке також скористалося інструментом публічної консультації для того, аби визначити слоган свого міста. В листопаді 2019 року між Інститутом “Республіка” та Департаментом регіонального розвитку було підписано меморандум про співпрацю. У межах цієї співпраці й стартувала перша загальнообласна публічна консультація на Черкащині.

Запрошуємо усіх, хто ще не долучився, взяти участь у публічній консультації та обрати слоган, який найбільше відображає “душу” Черкаської області.

Обрати слоган можна на сайті “Ваша думка” за посиланням: https://www.vdmk.org/8175 або відправити SMS (вартість за ціною оператора) на номер 093-177-00-35 з текстом “8175(пробіл) номер відповіді”.

1576157780 (1)

– Перші невеличкі результати консультації ми побачили ще під час Туристичного Форуму, 13 грудня. Ми розповідали про слоган області та запуск консультації і одразу попросили учасників Форуму обрати варіант, який їм найбільше подобається. Однак, звісно, усі чекають навіть не проміжних, а остаточних результатів. Всі запропоновані варіанти слоганів дуже класні, але щоб краще їх зрозуміти варто переглянути відео-пояснення змісту кожного слогану на сайті Черкаси Бренд.  Думаю, що відео допоможе учасникам визначитися з вибором, – розповідає членкиня правління Інституту “Республіка” Марина Гурьянова.

До процесу створення брендбуку для Черкаської області долучився директор “Туристично-інформаційного центру” м. Дрогобич Ігор Чава. За словами пана Ігора був проведений туристичний аудит та детально проаналізовано Черкаський регіон. На основі зібраних даних спільно з командою адміністрації дійшли висновку, що варто розпочати процес створення брендбуку області. Залучення громадськості до цього процесу є важливим моментом у комунікації з громадою, адже саме мешканці міста будуть використовувати цей брендбук.

Довідка. Всеукраїнська ініціатива “Активна Громада” – об’єднання людей та громадських рухів задля самоорганізації та участі у вирішенні місцевих проблем. Ініціатива створена в рамках діяльності Інституту “Республіка”. Проект “Задай курс владі” впроваджується за підтримки Національного Демократичного Інституту (NDI).