Відомо результати публічної консультації щодо слогану Черкаської області.
Українські міста все більше розуміють важливість брендингу та розвитку туризму, адже в сучасному світі конкурують не лише люди, кампанії, товари, але й самі міста. Кожне з яких є неповторним, варто лише відкрити та показати світу його унікальність.
13 грудня 2019 року у місті Черкаси відбувся Туристичний Форум на якому було оголошено про початок першої загальнообласної публічної консультації. Працівники департаменту регіонального розвитку Черкаської ОДА після ознайомлення з досвідом міста Дрогобич, в якому за допомогою публічної консультації визначили слоган міста, вирішили провести таку ж консультацію у своїй області.
Ми раді, що місцева влада при розробці туристичної стратегії міста запитує думку не лише спеціалістів у цій сфері, але й місцевих мешканців. Саме вони будуть використовувати слоган своєї області, популяризувати його та відчувати свою відповідальність і причетність до його прийняття.
Фото учасників Туристичного форуму у Черкасах 13 грудня 2019 року.
– Я втішена, що до обрання слогану Черкаської області мали змогу долучитися всі охочі мешканці Черкащини. Я впевнена, що це сприятиме не лише популяризації слогану серед місцевих мешканців, адже вони самі його обрали. Але й це допоможе Черкащанам ставати активнішими у громадському житті, вірити в свої сили, долучатися до інших заходів свого міста/області. Публічна консультація – це дуже легкий інструмент у користуванні, але дуже важливий. Сподіваюся, що подібні публічні консультації “хвилею прокотяться” по всім містам України та сприятимуть розвитку туризму і громадської участі, – розповідає членкиня правління Інституту “Республіка” Марина Гурьянова.
Консультація у Черкаській області тривала з 13 грудня 2019 року до 20 січня 2020 року.
За цей час до публічної консультації долучилося 1539 осіб.
Черкащани могли обрати один із трьох запропонованих варіантів майбутнього слогану області:
1. Черкащина-місце сили.
2. Черкащина-земля переможців.
3. Черкащина-тут починається Україна.
Звертаємо увагу, що адміністратори системи “Ваша думка” щоденно аналізували хід публічної консультації. Система демонструє спроби накрутки голосів та дозволяє їх видаляти, що дає змогу уникнути маніпуляцій.
– Робота дала свій результат і під час робочої зустрічі керівників Черкаської та Херсонської області обговорювали теми туризму та голосування за слоган області. Тобто, ми правильно побудували процес створення брендингу, в тому числі за допомогою ВІ “Активна Громада” та інструменту публічних консультацій. Це призвело до інформування людей за межами області про процес який відбувається в Черкаськоій області. До прикладу, місто Борислав у Львівській області взяло за основу кроки по створенню брендингу у Черкаській області та має намір використовувати публічні консультації, щоб дізнатися думку громади для створення бренду свого міста, – розповідає Ігор Чава, директор комунального підприємства “Туристично-інформаційний центр” у місті Дрогобич.
Що для кожного з нас є Черкащина? Яка вона в уявленнях українців та іноземних гостей? Чим Черкащина відрізняється від інших областей України? В чому її унікальність та нарешті, чому її варто відвідати?
Тепер на ці питання можна відповісти одним коротким реченням, бо “Черкащина – місце сили!”. Саме цей слоган найбільше сподобався учасникам/цям публічної консультації – 44,05%.
Друге місце зайняв третій варіант слогану – “Черкащина – тут починається Україна!”. Цей варіант підтримало 40,87% учасників/ць. І найменше прихильників/ць було у другого варіанту – “Черкащина – земля переможців!”. За нього віддали свої голоси лише 15,07% Черкащан.
Дякуємо всім сторонам, які долучилися до організації та проведення публічної консультації за співпрацю. А черкащан вітаємо з чудовим вибором та з гарним, власним слоганом області. Сподіваємося, що він слугуватиме кращому розумінню унікальності Вашої області, її популяризації серед туристів, як з інших областей України, так і з-за кордону.
Відео з поясненням змісту кожного слогану можна переглянути на сайті Черкаси Бренд.
Для кращого розуміння слогану, який переміг подаємо пояснення його змісту у текстовому форматі.
Черкащина – місце сили.
Черкащина – регіон, де все просякнуто історією, неймовірною силою та енергетикою. Тут сконцентровані ключові для української історії місця: батьківщина Т. Шевченка, Чигиринщина, Холодний Яр, найбільше в світі поселення трипільської культури поблизу села Легецино. Одне з семи чудес України – парк Софіїв. Тут розташовувалася старовина країна Артанія, легендарний острів Русь. І як же багато сили сконцентровано тут. Найбільший в Європі буддійський храм, один із найстаріших дубів Європи з понад тисячорічною історією, потужний Дніпро, каньйони яким два мільярди років, унікальні храми та замки. Черкащина – в самому центрі України. Вона з’єднує Північ і Південь, Схід і Захід.
Черкащина – земля сильних духом людей, що доводять історії життя Тараса Шевченка, Богдана Хмельницького, холодноярців, козаків. Тут народився Іван Піддубний шестиразовий чемпіон світу з греко-римської боротьби, що став символом незламної сили українського народу. Рід братів Кличків також походить з Черкащини. Тут сходиться все, що ще вчора існувало в різних вимірах. Саме тут живуть люди, які творять дивовижне, яскраве майбутнє. Історія, місця, події, люди – це наша сила, яка нікуди не зникає. Вона є і буде. Черкащина – місце сили!
Публічна консультація проводилася Інститутом “Республіка” за ініціативи та партнерства Департаменту регіонального розвитку Черкаської ОДА.
Довідка. Проект “Задай курс владі” втілюється за підтримки Національного Демократичного Інституту Міжнародних Відносин (NDI).