Яким повинен бути туристичний логотип міста Ужгород?
Щоб подарувати місту нове життя, не обов’язково робити капітальний ремонт, будувати багатоповерхівки та створювати мільйони робочих місць. Все набагато простіше. Достатньо подумати про брендбук міста, а саме про логотип та слоган. В сучасному світі, міста, як і люди, конкурують між собою. Тому, створення неповторного образу міста, переданого через логотип, допоможе зацікавити туристів, підвищити впізнаваність та продемонструвати унікальність території. Наприклад, для одних Ужгород – це місто, де найгарніше квітнуть сакури, для інших – де багато міні-скульптур, а для декого – місто, де роблять найкращу каву в країні. А з чим у Вас асоціюється Ужгород?
Аби отримати відповідь на це запитання, нещодавно був оголошений конкурс з розробки концепцій туристичного логотипу та гасла міста Ужгород. Із 12-ти надісланих пропозиції конкурсна комісія міської ради відібрала 5 фіналістів.
Тепер настав час ужгородців висловити свою думку та обрати найкращий концепт туристичного логотипу для рідного міста.
Отже, запрошуємо всіх охочих долучитися до публічної консультації, яка триватиме до 30 березня 2020 року.
«Оберіть концепцію туристичного логотипу міста Ужгород» із 5 запропонованих варіантів.
Зробити вибір можна за допомогою ресурсу «Ваша думка» за посиланням або ж надіславши SMS (вартість – за тарифами кожного з операторів) на номер +38 (093) 177-00-35 такого змісту: «1062 пробіл і номер обраного варіанту».
Результати публічної консультації стануть основою для прийняття рішення міською радою Ужгорода щодо туристичного логотипу та подальшого розвитку туристичного потенціалу міста.
Публічні консультації – це процес комунікації між органами місцевого самоврядування та громадянами (всіма зацікавленими сторонами), за допомогою якого обидві сторони стають поінформованими про різні перспективи та пропозиції. Це інструмент, який надає можливість громадянам впливати на зміст рішень, що їх ухвалюють органи місцевого самоврядування.
Примітка. Місія «Активної Громади»: досягнути добробуту через демократичний розвиток громад України. Мета на 2025 рік: активізувати та залучити щонайменше 1% громадян до участі у прийнятті рішень та просуванні реформ в Україні на системній основі для добробуту в громадах України. Ініціатива створена в межах діяльності Інституту «Республіка». Ми працюємо задля підвищення свідомої активності громадян.