Згідно з опитуванням, яке проводив Інститут «Республіка», лише 15% українців знають депутата своєї місцевої ради. А звертаються зі своїми проблемами ще менше.

Таким чином, проблеми не вирішуються, комунікація втрачається, а сторони винять одне одного в накопичуванні проблем. Цим соціальним роликом громадська організація хоче надихнути українців частіше звертатися до своїх депутатів, говорити з ними, розповідати не лише про проблеми, а й про ідеї та проекти, які б змінювали місто, село чи селище на краще.

Як зазначає заступниця голови Інстиуту «Республіка» Олександра Скиба, мета – спровокувати дискусію серед виборців та депутатів, щоб покращити взаємодію між ними.

«Звісно є різні депутати. До когось люди постійно приходять у приймальню і звертаються з будь-яких питань, навіть з тих, які і самі могли б вирішити (на приклад, сміття у підїзді). Але є депутати, до яких люди чомусь взагалі не звертаються. Наша глобальна мета – покращити діалог між владою та громадою, і вивести його на новий рівень – рівень обговорення ідей розвитку громади».

Тому, у день закоханих ми закликаємо полюбити свого депутата і звернутися до нього з ідеєю розвитку своєї громади чи міста!

С. Пудіч, ролик

«На мою думку, позитивно змінити свідомість людей можливо тільки через позитивний відеоконтент, тому й був придуманий саркастичний сценарій у формі мюзиклу, головну роль в якому зіграв відомий одеський актор Олег Карпенко. Це не крик – це спів душі місцевих депутатів, які закликають до активності громадян, щоб почати ефективніше працювати на користь суспільству», – говорить режисер Сергій Пудіч.

За словами Сергія Пудіча, ця соціальна реклама – свого роду заклик до активності громадян, загорнута в оригінальну форму мюзиклу.

«З цим роликом у мене вийшов джек-пот, – говорить виконавець головної ролі Олег Карпенко І соціальна тема дуже потрібна, до якої я зовсім небайдужий, і сам жанр, в якому вдалося попрацювати. По суті, це був водевіль, міні-мюзикл. Я ніколи раніше в ньому не працював, а спробувати завжди хотілося. Завдяки вдалому вибору режисера мені це вдалося! До того ж нечасто сьогодні зустрінеш соціальні ролики, зняті у такому жанрі. Це практично виняток. І я сподіваюсь, що ця робота Сергія Пудіча таким чином точно достукається до деяких “твердих” голів».

Долучайтеся до активності та свідомості. Змінюємо людей, щоб змінити країну!

 

Примітка. Ролик був відзнятий за підтримки Національного Демократичного Інституту (NDI) за фінансової підтримки американського народу, наданої через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID).